luni, 22 august 2011

Lucrarea saptamanii 09



Pentru lucrarea saptamanii nr. 09 am ales o bratara vesela si inflorata realizata de Andra Bijoux. Am mai adus-o pe Andra in atentia voastra in prima saptamana dupa lansarea blogului, cu lucrarea saptamanii nr.01. Bratara este realizata in aceeasi tehnica cu care artista obisnuieste sa ne incante - Millefiori, dar de data aceasta pentru realizarea pieselor a fost folosit procedeul de cane fara fond. Asadar, un buchet de flori din partea Andrei, pentru voi :



De fiecare data cand cineva ma intreaba "care e culoarea ta preferata" raspund: Rosu. Si totusi ma trezesc cu dulapul plin de haine albastre si cu accesorii in nuante de albastru. Asa ca, va dati seama, bratara asta trebuia sa aibe flori rosii. Dar a iesit albastra. Nu, nu sunt daltonista. Sunt atrasa de vibrantul albastru. Am pregatit florile si margelele albastre si am lucrat cu sufletul la gura la viitoarea bratara. Cand am terminat-o am pus-o pe mana si mi-am dat seama ca pentru pasionatele de calculator (ca mine) s-ar putea sa deranjeze. Si atunci mi-a venit ideea sa prelungesc lantisorul suficient incat daca dai bratara jos de pe mana, sa o poti transforma intr-un colier la baza gatului. Asa ai doua piese intr-una si iti poti accesoriza hainele in moduri diferite. Functionalitatea si comfortul sunt pentru mine mult mai importante decat frumusetea si de aceea incerc sa creez piese care in primul rand sa uiti ca le porti si in al doilea rand sa fie admirate de toata lumea.


Asadar, flori albastre crescute printre zale argintate si stropite cu margele de roua bleumarin, din care rasar gingase perle albe, contopite cu trandafiri turcoaz rupti din basme. Nuante de albastru care ma duc cu gandul la apus, la noapte, la razele lunii peste inspumata mare, la tine si la mine pe plaja, inspirand adanc gingasie, dragoste si senzualitate. Apa sarata, nisip, briza, stele, luna plina, o mare de un albastru inchis ireal. La asta ma gandesc cand inchid ochii si ma imaginez purtand aceasta piesa. Poezie sau poveste? Camp de flori sau valurile inspumate ale oceanului? Vis sau realitate? Inchide ochii si lasa-te dusa de val. Prinde curaj si traieste!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu