joi, 16 iunie 2011

Tutorial brosa- steluta de mare


Tutorial realizat de Margeluta.


In urmatorul tutorial pentru incepatori vom face o brosa simpla, de vara, in forma de steluta de mare. Si doar asa, ca sa fie deosebita, eu i-am dat culoarea marii Mediterane, albastru inchis.
Materialele de care aveti nevoie sunt:
1. Lut polimeric in diferite culori. Eu am folosit marca Cernit, nuantele Transparent Saphire, Blue Sky si White. Bineinteles ca sunteti libere sa combinati orice culori va plac.
2. Cutter in forma de stea
3. Roller pentru intins lutul
4. Cutter simplu
5. Lipici pentru bijuterii, eu am folosit GS-Hypocement, puteti citi despre el aici
6. Ac de brosa
7. Lac



Intindeti lutul cu ajutorul roller-ului, apoi taiati o forma de stea cu ajutorul cutterului specific.


Forma astfel obtinuta se modeleaza cu degetele, alungind fiecare piciorus al stelutei si rotunjindu-l un pic pe la varf, dupa care inclinam toate piciorusele intr-o singura parte, dand astfel un pic de viata stelutei noastre albastre.

 
 
Din doua margelute rotunde minuscule albastre am facut ochii, pe care i-am atasat pe alte doua margelute bleu, care se afla la randul lor pe doua discuri mici albe. Acum steluta noastra poate sa ne si priveasca.

I-am mai facut din lut alb un zambetel, ca intr-o reclama cu pasta de dinti. Dupa care am intepat mici gaurele cu o scobitoare pe marginea intregii stelute. I s-au conturat astfel un pic si piciorusele.



Steluta e gata de pus in cuptor. Atentie la timpul si temperatura de coacere de pe ambalajul fiecarui tip de lut! Nu il aruncati inainte de nota undeva aceste informatii. Se lasa la cuptor atat cat este necesar pentru a se intari, dupa care se scoate si se lasa la racit (cateva minute). Dupa ce se raceste, ii lipim acul de brosa cu adeziv.



Un comentariu: